
- KSIĄŻECZKA ZDROWIA 530-5
- SZPIEGOWSKI DŁUGOPIS KIDEA D A'24 7700
- SKOROSZYT A4 EVO WPINANY J. ZIEL. A"25 400076721
- WKŁAD DO DŁUGOPISU ŚCIERALNEGO FLEXI ABRA NIEBIESK
- DŁUGOPIS AUT 0,7MM STK-326 GOAL 0164
- OŁÓWEK GRAFITOWO-GUMOWY 1350 SUDOKU 2B 5924 A'36
- DŁUGOPIS ZENITH HANDY BOX A'50 NIEBIESKI 201318007
- DŁUGOPIS WYMAZYWALNY B KIDEA-D A'40 0350
- DŁUGOPIS FLEXI 0,7 MM CZARNY A'10 4414
- PENMATE DŁUGOPIS FANTAZYJNY LAMA W DISP 24 SZT 065
- DŁUGOPIS ZENITH HANDY BOX A'50 CZARNY 201318008
- DŁUGOPIS AUTO. TRÓJKĄTNY FUSION 0.6MM A'36 2866
Gra kolorki 3109

Opis
Na stole leży kartonik domina: z jednej strony widnieje na nim żółta kaczuszka,
a z drugiej – błękitna rybka.
Pora na twój ruch!
Nie masz żadnego niebieskiego domina, ale możesz dołożyć kartonik, na którym jest żółta cytryna albo żółty banan.
Jak grać?
Gracze dostają po 4 kartoniki, a resztę pozostawiają w pudełku – obrazkami do dołu.
Rozgrywkę rozpoczyna osoba, która ma kartonik z dwoma obrazkami w takim samym kolorze (np. żółtym – banan i żonkil).
Następny gracz dokłada obrazek, którego kolor jest taki sam, jak obrazka już leżącego na stole (czyli: żółty do żółtego, zielony do zielonego itd.).
Każdy dołożony obrazek pozwala dobrać jeden kartonik.
Kto pierwszy położy wszystkie swoje kartoniki, wygrywa!