CRAZY SCIENCE DOKTOR SZLAM 5577

Dołącz do Akademii Szalonej i Zabawnej Nauki! W Laboratorium doktora Szlama Twoim zadaniem będzie złapanie aż 100 potworków, które uciekły z pracowni szalonego doktorka. Wśród nich znajdą się rozmaite gatunki: emotikony, zastygające i wybuchające, relaksujące i wiele innych, z którymi z pewnością poznasz się bliżej. Crazy Science to nowa seria gier Lisciani w której dzieci zagłębiają się w naukowy świat z przymrużeniem oka. Przez całą serię towarzyszy im Cillo - zabawna bakteria, która przedstawia kolejnych naukowców i krok po kroku opisuje w jaki sposób bezpiecznie wykonać doświadczenia.

Cena: 145,14 zł

CRAZY SCIENCE GLUTY MIX 18SZT 4655

Mały zestaw glutów Doktora Szlama, który zawsze można zabrać ze sobą. Pojedyncze opakowanie pozwala na przygotowanie rozmaitych slime w jednym kolorze. Crazy Science to nowa seria gier Lisciani w której dzieci zagłębiają się w naukowy świat z przymrużeniem oka. Przez całą serię towarzyszy im Cillo - zabawna bakteria, która przedstawia kolejnych naukowców i krok po kroku opisuje w jaki sposób bezpiecznie wykonać doświadczenia.

Dostępność: średnia ilość

Cena: 51,40 zł

CRAZY SCIENCE LABORATORIUM SZALONEGO NAUKOWCA

CRAZY SCIENCE LABORATORIUM  SZALONEGO NAUKOWCA
CRAZY SCIENCE LABORATORIUM SZALONEGO NAUKOWCA
W Laboratorium Szalonego Naukowca dzieją się rzeczy niesłychane! To tutaj, razem z przyjacielem Cillo odkryjesz 7 fascynujących eksperymentów - poznasz z bliska wybuchy wulkanów, wykonasz kolorowe slime i kryształy, stworzysz sztuczny śnieg, wykonasz wiele eksplozji, a nawet złożysz swojego własnego szkieleta! Crazy Science to nowa seria gier Lisciani w której dzieci zagłębiają się w naukowy świat z przymrużeniem oka. Przez całą serię towarzyszy im Cillo - zabawna bakteria, która przedstawia kolejnych naukowców i krok po kroku opisuje w jaki sposób bezpiecznie wykonać doświadczenia.

Cena: 146,86 zł

CRAZY SCIENCE LABORATORIUM MAGNETYCZNY CREATUR

Laboratorium Magnetycznych Kreatur pozwala na wykonanie własnych potworków, które mogą się poruszać! Użwając dodatkowych akcesoriów do dekoracji i można wykonać najbardziej przerażające monstrum, jakie widział świat. Crazy Science to nowa seria gier Lisciani w której dzieci zagłębiają się w naukowy świat z przymrużeniem oka. Przez całą serię towarzyszy im Cillo - zabawna bakteria, która przedstawia kolejnych naukowców i krok po kroku opisuje w jaki sposób bezpiecznie wykonać doświadczenia.

Cena: 87,33 zł

CRAZY SCIENCE LABORATORIUM PRZERAŻAJĄCYCH ZOMBIE

Dołącz do Akademii Szalonej i Zabawnej Nauki! W Laboratorium przerażających zombie dowiesz się w jaki sposób przekonać swoich znajomych, że przechodzisz transformację w zombie i nawet takiego wykonasz, używając dołączonych w zestawie akcesoriów. Crazy Science to nowa seria gier Lisciani w której dzieci zagłębiają się w naukowy świat z przymrużeniem oka. Przez całą serię towarzyszy im Cillo - zabawna bakteria, która przedstawia kolejnych naukowców i krok po kroku opisuje w jaki sposób bezpiecznie wykonać doświadczenia.

Cena: 59,90 zł

CRAZY SCIENCE LABORATORIUM PRZERAŻAJĄCYH DUCHÓW

W Laboratorium przerażających duchów dzieją się rzeczy niecodzienne! Cillo tym razem zabiera dzieciaki w podróż do laboratorium Doktora Marazma, który od lat prowadzi eksperymenty na duchach! Używając tego zestawu dzieci mogą wykonać slime, które świecą w ciemności i inne eksperymenty naukowe używając m.in. proszku fluorescencyjnego, który sprawi, że ich twory będą świećić po zmroku. Crazy Science to nowa seria gier Lisciani w której dzieci zagłębiają się w naukowy świat z przymrużeniem oka. Przez całą serię towarzyszy im Cillo - zabawna bakteria, która przedstawia kolejnych naukowców i krok po kroku opisuje w jaki sposób bezpiecznie wykonać doświadczenia.

Cena: 70,74 zł

CRAZY SCIENCE LABORATORIUM WYBUCHOWYCH EKSPERYMENT

Szalony zestaw naukowy z serii Crazy Science dzięki któremu dziecko może przygotować wiele całkowicie bezpiecznych i odjechanych wybuchów! Dołączone do zestawu przyrządy i odczynniki pozwalają na wykonanie eksperymentów takich jak: wybuchające kolorowe gluty, dzikie wybuchające węże, kolorowe bańki wybuchające wieloma kolorami, płonący olej, podwodne eksplozje oraz wulkan podczas erupcji. Do zestawu dołączono bogato ilustrowany podręcznik, który pokrótce opisuje prawidłowe wykonanie każdego z eksperymentów. Zestaw jest całkowicie bezpieczny dla zdrowia. Crazy Science to nowa seria gier Lisciani w której dzieci zagłębiają się w naukowy świat z przymrużeniem oka. Przez całą serię towarzyszy im Cillo - zabawna bakteria, która przedstawia kolejnych naukowców i krok po kroku opisuje w jaki sposób bezpiecznie wykonać doświadczenia.

Cena: 108,60 zł

CRAZY SCIENCE WIELKIE LABORATORIUM OBRZYDL. 2834

Cena: 103,44 zł

GENIUS SKĄD BIERZE SIĘ TRZĘSIENIE ZIEMI 0833

Zestaw do wykonania bezpiecznej symulacji zdarzenia sejsmicznego na dołączonej makiecie miasta. Opakowanie zawiera dydaktyczne puzzle z informacjami na temat trzęsień ziemi oraz ilustrowany podręcznik wyjaśniający w prosty sposób działanie tych zjawisk.
Zawartość: MODEL MIASTA, MINI SILNICZEK, PUZZLE 48 EL. PODRĘCZNIK

Cena: 34,69 zł

I'M A GENIUS LABOLATORIUM TATUŁAŻY 4662

I'M A GENIUS LABOLATORIUM TATUŁAŻY    4662
I'M A GENIUS LABOLATORIUM TATUŁAŻY 4662
Laboratorium tatuaży to nowość z serii I'm a genius. Zestaw pozwala na stworzenie wielu całkowicie bezpiecznych i zmywalnych tatuaży. Używając dołączonych do zestawu odczynnników, można nadawać wzorom różne kolory, dzięki czemu każdy tatuaż będzie wyjątkowy. Bogato ilustrowany podręcznik pozwoli dziecku zrozumieć sposób mieszania kolorów i bezpiecznego wykonywania tatuaży.

Zawiera zestaw tatuażysty oraz plakat z tatuażami z całego świata.
Wiek 7+

Cena: 73,55 zł

I'M A GENIUS MOJA PIĘKNA POLSKA

Zestaw zawiera puzzle dwustronne o formacie 70x50cm po złożeniu. Puzzle przedstawiają mapę administracyjną Polski, podział na województwa z ich opisem, stolice województw, główne zabytki danego regionu, najważniejsze zwierzęta znajdujące się pod ochroną, główne rzeki oraz parki krajobrazowe.
Zawartość: 108 EL.

Cena: 32,23 zł

I'M A GENIUS MOJE PIERWSZE PERFUMY 7169

Odkryj największe tajemnice sztuki perfumiarskiej i stwórz własne oryginalne perfumy, dzięki esencjom i aromatom dostępnym w zestawie. Zapisz przepisy i zaprezentuj swoje dzieła w witrynce. Zawartość: probówki, pipety, rozpuszczalnik, aromaty, flakoniki, witrynka.

Cena: 71,34 zł

I'M A GENIUS STWÓRZ WŁASNE POTPOURRI 4848

Zestaw naukowy, dzięki któremu dzieci mogą stworzyć własne perfumy z naturalnych esencji przy pomocy magicznej szkatułki w kształcie serca. Opakowanie zawiera instrukcję.
Zawartość: DOZOWNIK, PUDEŁKO, NATURALNE ESENCJE

Cena: 33,84 zł

I'M GENIUS DOŚWIADCZENIE Z WODĄ I LODEM 4855

Zestaw do wykonania 15 doświadczeń z wodą i lodem. W opakowaniu znajdują się liczne akcesoria ułatwiające przeprowadzenie eksperymentów oraz ilustrowana instrukcja zawierająca wiele ciekawostek naukowych.
Zawartość: NACZYNIA, NIEBIESKI BARWNIK, FOREMKI DO LODU, BALONIKI

Cena: 40,10 zł

I'M GENIUS PERFUMY I KWIATY 2 W 1 4762

I'M GENIUS PERFUMY I KWIATY 2 W 1     4762
I'M GENIUS PERFUMY I KWIATY 2 W 1 4762
Dwa zestawy naukowe w jednym opakowaniu! Produkt zawiera wszystko, co niezbędne do stworzenia własnych, wyjątkowych perfum, którymi bedziesz mogła obdarowac swoje przyjaciółki. Ponadto pokazemy Ci jak wyhodować przepiekne kwiatki. Perfumy sa w 100% naturalne, nie zawieraja substancji uczulajacych.
Zawartość: Rozcieńczacz, 2 aromaty, nasiona, podstawka na probówki, probówki, pipeta Pasteura, buteleczki, torf i doniczki, podręcznik

Cena: 82,05 zł

MAŁY MAGIK 150 SZTUCZEK + PŁYTA DVD 0625

Poznaj tajemnice Magii i Iluzji!!! Kompletny zestaw zawierający rekwizyty, które pozwolą dzieciom poznać wspaniały Świat Magii i Iluzji. Przy pomocy tego niesamowitego opakowania Młody Magik będzie mógł wykonać ekscytującą i pełną różnorodności prezentację.
    Polecamy go jednak wszystkim, którzy chcą sprawdzić swój spryt i zdolności manualne. Magia to nie tylko wytrwałość i trening - to doskonała rozrywka dla wszystkich, którzy chcą spróbować swoich sił w Niesamowitej Zabawie. Do zestawu dołączona jest instrukcja krok po kroku i pełny opis sztuczek w języku polskim oraz płyta DVD opisujące jak wykonywać triki.

Dostępność: średnia ilość

Cena: 90,09 zł
  • nowość

MAŁY MAGIK-125 SZTUCZEK+KAPELUSZ+DVD 0053

Zestaw małego magika przeniesie dziecko świat magii iluzji doskonale rozwija wyobraźnię w zestawie znajduje się instrukcja, akcesoria potrzebne do wykonania sztuczek, pełny opis sztuczek min - sztuczki z magicznym kapeluszem (kapelusz bez dna, królik z kapelusza, wędrujący kapelusz, słynne nazwiska) - magia ogólna (znikający kubek, znikająca pojawiająca się karta trik z monetą w uchu powielanie piłeczek) - trik z zabawkami z gąbki (lot do kieszeni rozmnożenie zabawek, przenikająca zabawka, znikający naparstek) - sztuczki z liną i pierścieniami ( uwolnione pierścienie, trzy liny, znikający węzeł, wydłużenie liny, węzeł zawiązany jedną ręką) - sztuczki z kartami (magiczne kropki, wskaż numer, znikający numer, lewitująca karta, cztery króle i as) - triki kostką ( tajemnicza kostka, magiczne dodawanie, znikająca kostka, tunel z kostkami) - sztuczki z pierścieniami i liną ( łączenie i rozłączanie, znikający węzeł) i inne.

wymiary opakowania 30x25x17cm