Producent
- ABINO NT (15)
- ADAMIGO (18)
- ALEXANDER (36)
- AMEX STATIONERY SP. Z O.O. (3)
- ASKATO SPÓŁKA Z O.O. SP. K. (7)
- ASTRA SPÓŁKA AKCYJNA (2)
- CARTAMUNDI CARDS POLAND SP. z O.O. (69)
- CZAPSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA (7)
- DANTE (17)
- DERFORM SP. Z O.O. (3)
- DROMADER (4)
- EURO-TRADE (12)
- GDD (2)
- GRANNA (15)
- HAMELIN POLSKA SP. Z O.O. (1)
- HASBRO POLAND SP. Z O.O. (2)
- HERO WARSZAWA (1)
- INTERDRUK (1)
- KIEL-TECH SP.Z.O.O (1)
- KOH-I-NOOR HARDTMUTH POLSKA SP.ZO.O. (2)
- KOSTAS GROUP SP.Z O.O. (8)
- KUKURYKU Julia Pogorzelska (9)
- KW TRADE SP Z O.O. (1)
- MALIMAS (1)
- MATTEL (6)
- METEOR CEE POLAND S.A (1)
- MIDEX (8)
- MST TOYS SP.Z O.O. (1)
- PRO-EXIMP B.K. PIWKO SP. JAWNA (1)
- SIMBA (3)
- STABILO POLSKA (1)
- TM-TOYS SP. ZO.O. (5)
- TREFL SPÓŁKA AKCYJNA (101)
- WPC (1)
- WYDAWNICTWO "NIKO" S.C.KRZEMIONKA,SOBIERALSKI (1)
Cena
-
od
do
- KSIĄŻECZKA ZDROWIA 530-5
- DŁUGOPIS CORVINA CRISTAL NIEBIESKI A'50 5235
- SPŁONKA KK520 PIS 2520 A"72 KAPISZONY
- SKOROSZYT A4 EVO WPINANY J. ZIEL. A"25 400076721
- WKŁAD DO DŁUGOPISU ŚCIERALNEGO FLEXI ABRA NIEBIESK
- DŁUGOPIS ZENITH HANDY BOX A'50 CZARNY 201318008
- DŁUGOPIS FLEXI 0,7 MM CZARNY A'10 4414
- KLEJ W SZTYFCIE ZENITH TRANSPARENTNY 35G A'312
- SKAKANKA SZNURKOWA A'10 4262
- NAKLEJKI NA ZESZYT PSI PATROL A'25 0274
- PUZZLE MINI 54EL.
- ZESZYT A5/60K KRATA ECO 400148560 A"10
7251KALAMBURY
Gra towarzyska w odgadywanie haseł za pomocą gestów lub rysunków. Zabawa zarówno dla dzieci jak i dorosłych . Ćwiczy refleks, uczy skojarzeń oraz rozwija zdolności interpersonalne.
.
- SUGEROWANY WIEK GRACZY: 7-99 lat
- LICZBA GRACZY: 1 -4
- ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 minut
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
ANGIELSKI w PIGUŁCE 2175
GRA ANGIELSKI W PIGUŁCE
Gra zawiera 30 okrągłych kart z rysunkami związanymi z językiem angielskim.
Gracze kolejno losują karty i starają się zapamiętać jak najwięcej szczegółów a następnie odpowiadają na pytania znajdujące się na odwrocie karty.
Gracz który odpowie na najwięcej pytań zdobywa kartę.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
DOMINO 2090
Myślisz, że domino to prosta i naiwna zabawa?
To tylko pozory!
Zapewniamy, że może ono służyć do wielu zawiłych gier logicznych. Pudełko zawiera wysokiej jakości plastikowe klocki o wymiarach 2-4-0,5, imitujące kość słoniową.
- Zawartość: 28 plastikowych klocków
- Wiek graczy: 5-99 lat
- Liczba graczy: 2 -4
- Czas rozgrywki : 30 minut
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
GEO-PUZZLE POLSKA 5907438272595
Układanka złożona z 25 tekturowych elementów z których można ułożyć mapę Polski.
Każdy element ma kształt jednego z województw.
SUGEROWANY
WIEK GRACZY: 5-99 lat
LICZBA GRACZY: 1
ORIENTACYJNY CZAS GRY : 10
minut
ZAWARTOŚĆ :
-25 puzzli
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Karty - TABLICZKA MNO?ENIA
KARTY - TABLICZKA MNOŻENIA ABINO
Kolorowe karty zawierają przykłady działań pisemnych, które stanowią podstawę matematyki na początku szkolnej drogi dziecka.
Wygodna forma przyswajania treści sprawia, że każda pociecha otrzymuje gotowy materiał edukacyjny w formie fiszek, co odgrywa kluczową rolę w przystępności zagadnienia tabliczki mnożenia.
W skład zestawu wchodzą karty, dzięki którym dziecko zapamięta treści matematycznych zarówno podczas samodzielnej nauki, jak i w trakcie zabawy z rówieśnikami.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
KOTY I MYSZ 2441
Gra przygodowa dla dzieci o kotkach harcujących w domu. Drugą grą w zestawie jest gra pod tytułem „Uciekaj myszko” . To strategiczna gra planszowa dla najmłodszych w której mysz ucieka przed goniącymi ją kotami. Ciekawym elementem zestawu są metalowe pionki kotków i myszki.
- SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat
- LICZBA GRACZY: 2 -4
- ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut
- ROZMIAR PUDEŁKA: 19-23-5
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
LOGO-PARY GRA LOGOPEDYCZNA
LOGOPARY
Gra zachęcająca dzieci do wymowy trudnych wyrazów, zawierających zgłoski syczące, ciszące i szumiące. Gra polega na wyszukiwaniu par takich samych obrazków oraz ich wyraźnej wymowie.
PREZENTACJA GRY
SUGEROWANY WIEK GRACZY: 4-99 lat
LICZBA GRACZY: 2-4
ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut
ZAWARTOŚĆ: – 43 okrągłe karty
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
MAGIA OD PODSZEWKI 36 TRIKÓW 2809
Zabawka, która nawet najmłodszym pozwoli opanować wiele trików iluzjonistycznych. Wyrabia zdolności manualne, refleks oraz oswaja z wystąpieniami przed szerszą publiką. Zestaw 36 trików autorskich opracowanych przez młodego znanego iluzjonistę Jerzego J. Buczyńskiego.
- SUGEROWANY WIEK GRACZY: 8-99 lat
- LICZBA GRACZY: 1 -6
- ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 minut
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
MROWISKO GRA 7046
Wbrew pozorom jest to prosta, wyjątkowo przyjemna gra, która rozwija koncentrację i spostrzegawczość, jednocześnie dając wiele radości i satysfakcji.
Mimo z pozoru skomplikowanej rozgrywki gra wciąga w wir pouczającej zabawy nawet tych najmłodszych, którzy szybko angażują się w swoje zadania, nie mając z nim większych trudności.
Gra przewidziana jest przynajmniej dla dwóch graczy, a pojedyncza sesja trwa około 20 minut.
Kilkadziesiąt kart z tunelami mrówek to materiał, z którego trzeba utworzyć drogę ucieczki na powierzchnię. Jednak po kolei!
- Zaczynamy grę, układając karty w prostokąt, jednocześnie na jego środku umieszczając kartę wyjścia.
- Istotne jest to, aby ułożyć je losowo.
- A później? Rzucamy kostką i tak długo kombinujemy, aż jeden z pionków dotrze do karty pośrodku.
Po krótkim przestudiowaniu instrukcji wszystko będzie absolutnie jasne!
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
PALCEM PO MAPIE (FOTO) 7114
Gra zręcznościowa Palcem po mapie - Świat Abino
PALCEM PO MAPIE – ŚWIAT to geograficzna gra edukacyjna, dzięki której gracze poznają ciekawe miejsca naszego globu. Zapoznają się z mapą Świata, położeniem miast, rzek, gór i Państw. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym odszukaniu go na mapie. Ten z uczestników, który jako pierwszy odnajdzie na mapie wylosowane miejsce zdobywa kartę. Wygrywa ten z graczy, który zbierze największą ilość kart.
- SUGEROWANY WIEK GRACZY: 7-99 lat
- LICZBA GRACZY: 2 -6
- ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 minut
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
PO-RACHUNKI GRA MATEMATYCZNA
Gra matematyczna zachęcająca dzieci do nauki matematycznej poprzez zabawę.
Gra polega na wyszukiwaniu par takich samych liczb, będących wynikami działań mnożenia, dzielenia, odejmowania lub dodawania.
SUGEROWANY WIEK GRACZY 4-99 lat
LICZBA GRACZY 2-4
ORIENTACYJNY CZAS GRY 20 minut
ZAWARTOŚĆ 43 okrągłe karty
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Z KOPYTA
Dwie gry przygodowe dla dzieci o koniach na rancho. Ciekawym elementem zestawu są metalowe pionki koni.
- SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat
- LICZBA GRACZY: 2 -4
- ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut
- ROZMIAR PUDEŁKA: 20 CM x 25 CM x 5 CM
ZAWARTOŚĆ:
- dwustronna plansza na grubej tekturze
- 4 metalowe pionki w kształcie koni
- kostka do gier
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Rozwijają, usprawniają motorykę, uczą logicznego oraz abstrakcyjnego myślenia, wprowadzają nutę zdrowej rywalizacji, a do tego sprawiają mnóstwo frajdy. W naszym sklepie, który powstał z myślą o najmłodszych, zebraliśmy bogaty zbiór różnego rodzaju gier. Będą niezastąpione podczas długich jesiennych i zimowych wieczorów, podczas podróży oraz w trakcie wizyty kolegów. Dobra zabawa gwarantowana!
Gry dla dzieci – świetny sposób na spędzanie wolnego czasu dla całej rodziny
Spędzajcie czas ucząc się i bawiąc jednocześnie. Usiądźcie nad planszą do klasyków takich jak chińczyk czy warcaby i spróbujcie przechytrzyć przeciwnika. Znajdźcie odpowiedzi na pytania z Milionerów lub przekonajcie się, ile radości sprawi kupienie kolejnego domu w grze Monopoly. Uczcie się anatomii i gramatyki wybierając tematyczne planszówki o walorze edukacyjnym. Sprawdźcie, co jeszcze dla Was przygotowaliśmy! Nasze planszówki możesz kupować bez okazji, ale podpowiemy, że świetnie sprawdzą się w charakterze prezentu urodzinowego czy upominku pod choinkę.
Gry planszowe towarzyskie rodzinne , edukacyjne , karciane to gry , które są przeznaczone do zabawy dla całej rodziny, promując interakcję społeczną, naukę i rozrywkę. Oto kilka cech charakterystycznych dla tego rodzaju gier:
-
Rodzinna przyjazność: Gry karciane rodzinne są zazwyczaj przeznaczone dla różnych grup wiekowych, dzięki czemu mogą być grane przez całą rodzinę. Mechanika gry jest zwykle prosta i zrozumiała, co pozwala dzieciom i dorosłym uczestniczyć w zabawie.
-
Edukacyjny aspekt: Choć gry karciane rodzinne są głównie rozrywkowe, często zawierają elementy nauki, takie jak liczenie, rozwiązywanie problemów, logiczne myślenie lub pamięć. Te umiejętności są subtelnie wplecione w mechanikę gry, aby gracze mogli uczyć się podczas zabawy.
-
Współpraca i komunikacja: Niektóre gry karciane rodzinne promują współpracę i komunikację między graczami. Mogą to być gry, w których gracze muszą współpracować, aby osiągnąć wspólny cel lub rozwiązać problem.
-
Zróżnicowane tematy: Gry karciane rodzinne mogą opierać się na różnych tematach, takich jak przygoda, fantastyka, nauka, historia czy przyroda. Istnieje wiele różnych gier, co pozwala rodzinie wybrać taką, która najlepiej odpowiada ich zainteresowaniom.